Angajăm manager relații IKA (International Key Accounts)

Bună!
Suntem PROMELEK XXI SA, companie prezentă de peste 26 ani pe piața echipamentelor electrice din România. În anul 2011 am devenit parte a grupului Elektra din Spania, unul dintre cei mai prestigioși jucători pe piața internațională de instalații și echipamente electrice. În acest moment, suntem în căutarea unui Manager relații clienți IKA (International Key Accounts).

Ce ne dorim?
- studii superioare;
- experiența în vânzări și în gestionarea clineților de tip IKA constituie avantaj;
- cunoștințe foarte bune de operare calculator;
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate mare de concentrare;
- abilități de comunicare;
- persoană organizată, atentă la detalii, sociabilă.

Ce vei face?
Preponderent muncă de birou:
- menținerea relației cu clienții IKA;
- pregătirea și întreținerea sortimentației;
- pregătirea, întocmirea, lansarea și urmărirea ofertelor și promoțiilor;
- analiza vânzărilor;
- analiza concurenței;
- preluarea problemelor operative și rezolvarea lor;
- raportare săptămânală.

Ce oferim?
- salariu fix, bonus în funcție de rezultate, bonuri de masă;
- instrumente pentru desfășurarea cât mai eficientă a activității;
- asigurare de grup NN;
- abonament Bookster;
- oportunități de dezvoltare personală și profesională.
 
Ești o persoană dinamică, dornică de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru plăcut și provocator?
Cele de mai sus fac parte din profilul tău? Aplică la anunțul nostru!

Așteptăm CV-ul tău pe adresa resurseumane@promelek.ro

Angajăm manager relații IKA (International Key Accounts)

Bună!
Suntem PROMELEK XXI SA, companie prezentă de peste 26 ani pe piața echipamentelor electrice din România. În anul 2011 am devenit parte a grupului Elektra din Spania, unul dintre cei mai prestigioși jucători pe piața internațională de instalații și echipamente electrice. În acest moment, suntem în căutarea unui Manager relații clienți IKA (International Key Accounts).

Ce ne dorim?
- studii superioare;
- experiența în vânzări și în gestionarea clineților de tip IKA constituie avantaj;
- cunoștințe foarte bune de operare calculator;
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate mare de concentrare;
- abilități de comunicare;
- persoană organizată, atentă la detalii, sociabilă.

Ce vei face?
Preponderent muncă de birou:
- menținerea relației cu clienții IKA;
- pregătirea și întreținerea sortimentației;
- pregătirea, întocmirea, lansarea și urmărirea ofertelor și promoțiilor;
- analiza vânzărilor;
- analiza concurenței;
- preluarea problemelor operative și rezolvarea lor;
- raportare săptămânală.

Ce oferim?
- salariu fix, bonus în funcție de rezultate, bonuri de masă;
- instrumente pentru desfășurarea cât mai eficientă a activității;
- asigurare de grup NN;
- abonament Bookster;
- oportunități de dezvoltare personală și profesională.
 
Ești o persoană dinamică, dornică de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru plăcut și provocator?
Cele de mai sus fac parte din profilul tău? Aplică la anunțul nostru!

Așteptăm CV-ul tău pe adresa resurseumane@promelek.ro