Top of the page
Platforma de comenzi Promelek.ro este destinată firmelor partenere, iar prețurile și disponibilitatea produselor devin accesibile doar după autentificare. Contactează-ne pentru a deveni partener Promelek și îți vom crea un cont de utilizator. Mai multe detalii pe pagina Întrebări frecvente.

Grup electrogen Geteqa 75 kVA motorizare KOFO carcasat-insonorizat cu AAR inclus

Item No. GTQA75K-AI
Generator de curent (Grup Electrogen) GETEQA Caracteristici constructive Motor: Diesel in patru timpi aspirat natural, racit cu apa. Dotat cu: filtru de aer, de ulei si de combustibil, senzori de presiune, de ulei si de temperatura (pentru protectie si avertizare), sistem de preincazire care permite

Descriere

Generator de curent (Grup Electrogen) GETEQA
Caracteristici constructive

Motor:
Diesel in patru timpi aspirat natural, racit cu apa.
Dotat cu: filtru de aer, de ulei si de combustibil, senzori de presiune, de ulei si de temperatura (pentru protectie si avertizare), sistem de preincazire care permite pornirea usoara pe timp de iarna.
Alternator:
 Trifazat sincron, fara perii, autoexcitat, autoreglat, autoventilat, clasa de izolatie H
Factor de putere (cos fi) este in mod standard 0.8
Sasiul:
Realizat din tabla de otel galbanizat laminat la rece si asamblat rigid prin nituire(fara sudura) pentru evitarea coroziunii, acoperit cu vopsea anticorozica si prevazut cu suporti(demontabili) pentru a perminte manipularea cu motostivuitorul.
Rezervorul de combustibil:
Rezervor intern amplasat in sasiu, confectionat din tabla galvanizata sudata, acoperit cu vopsea anticoroziva, dotat cu senzor pentru avarie la limita de combustibil si la lipsa combustibilului.
Carcasa de insonorizare:
Carcasa de insonorizare este o structura din tabla de otel galvanizat, laminat la rece, acoperita cu vopsea anticoroziva si asamblata prin nituire (fara sudura) montata pe sasiu deasupra ansamblului motor-alternator.
Carcasa este intarita cu fasii de otel si prevazuta cu carlige de ridicare (pentru manipularea cu macaraua).
Are rol dublu: de a limita nivelul de zgomot al motorului in functionare si de protectie la factorii de mediu.
Dotat cu panouri fonoabsorbante ignifuge care au si rol de protectie la foc. Aceste panouri functioneaza ca si capcane fonice si separatoare termice, avand si rolul de a canaliza aerul rece pentru racirea grupului, impiedicand amestecarea acestuia cu aerul incalzit de motor
Prevazuta cu usi pentru vizitare si acces la motor si la partea de comanda.
Nivelul de insonorizare standard este de 70 db(A) la 7 metri.
Panoul automat de comanda si control:
Se foloseste atunci cand grupul se utilizeaza in cazul caderii de tensiune de la retea ca sursa de energie de rezerva (mod stand-by).
Softul modulului de control asigura urmarirea parametrilor retelei principale de alimentare (tensiune, frecventa).
In momentul in care acesti parametri nu se incadreaza in limitele prestabilite sau cand reteaua cade in totalitate, modulul comanda pornirea grupului, decuplarea sarcinii de la retea si cuplarea acesteia la grupul electrogen.
Cand tensiunea de la retea revine si este in parametrii prestabiliti, modulul asigura deconectarea sarcinii de la grup si reconectarea ei la retea dupa care opreste grupul.
Cuplarea sarcinii la retea sau la grup este asigurata (la comanda modulului de control) prin intermediul automatului de transfer sarcina (AAR) care este format din doi contactori cu interblocare electrica si mecanica (in scop de siguranta).
Terminologie:
Putere continua - Este puterea maxima diponibila pe durata unei secvente de variatie a puterii de la 65% la 80%. Este permisa o supraincarcare de 10% pentru maxim o ora la 12 ore interval, cu exceptia cazului cand in caracteristicile motorului indica altceva. Mai este denumita putere prime, putere PRP (prime rated power), putere nominala.
Putere maxima - Este puterea maxima a grupului electrogen, pe care acesta este capabil sa o livreze in mod limitat pana la maxim 500 ore anual din care maxim 300 de ore continuu, intre intervale de intretinere. Aceasta putere nu poate fi depasita. Mai este denumita putere stand-by, putere LTP (limited time power).
AAR - Acromin pentru Anclansare Automata a Retelei. Mai este denumit Automat de Transfer Sarcina (ATS).

Specificații

Nr.
GTQA75K-AI
Cantitate minimă comandă
1
Brand
Geteqa
Categorie
Generator curent
Descriere
Grup electrogen Geteqa 75 kVA motorizare KOFO carcasat-insonorizat cu AAR inclus
Unitate de măsură vânzare
BUC

Comentarii (0)

Nu există încă comentarii.

Platforma de comenzi Promelek.ro este destinată firmelor partenere, iar prețurile și disponibilitatea produselor devin accesibile doar după autentificare. Contactează-ne pentru a deveni partener Promelek și îți vom crea un cont de utilizator. Mai multe detalii pe pagina Întrebări frecvente.

Grup electrogen Geteqa 75 kVA motorizare KOFO carcasat-insonorizat cu AAR inclus

Item No. GTQA75K-AI
Generator de curent (Grup Electrogen) GETEQA Caracteristici constructive Motor: Diesel in patru timpi aspirat natural, racit cu apa. Dotat cu: filtru de aer, de ulei si de combustibil, senzori de presiune, de ulei si de temperatura (pentru protectie si avertizare), sistem de preincazire care permite

Specificații

Nr.
GTQA75K-AI
Cantitate minimă comandă
1
Brand
Geteqa
Categorie
Generator curent
Descriere
Grup electrogen Geteqa 75 kVA motorizare KOFO carcasat-insonorizat cu AAR inclus
Unitate de măsură vânzare
BUC

Descriere

Generator de curent (Grup Electrogen) GETEQA
Caracteristici constructive

Motor:
Diesel in patru timpi aspirat natural, racit cu apa.
Dotat cu: filtru de aer, de ulei si de combustibil, senzori de presiune, de ulei si de temperatura (pentru protectie si avertizare), sistem de preincazire care permite pornirea usoara pe timp de iarna.
Alternator:
 Trifazat sincron, fara perii, autoexcitat, autoreglat, autoventilat, clasa de izolatie H
Factor de putere (cos fi) este in mod standard 0.8
Sasiul:
Realizat din tabla de otel galbanizat laminat la rece si asamblat rigid prin nituire(fara sudura) pentru evitarea coroziunii, acoperit cu vopsea anticorozica si prevazut cu suporti(demontabili) pentru a perminte manipularea cu motostivuitorul.
Rezervorul de combustibil:
Rezervor intern amplasat in sasiu, confectionat din tabla galvanizata sudata, acoperit cu vopsea anticoroziva, dotat cu senzor pentru avarie la limita de combustibil si la lipsa combustibilului.
Carcasa de insonorizare:
Carcasa de insonorizare este o structura din tabla de otel galvanizat, laminat la rece, acoperita cu vopsea anticoroziva si asamblata prin nituire (fara sudura) montata pe sasiu deasupra ansamblului motor-alternator.
Carcasa este intarita cu fasii de otel si prevazuta cu carlige de ridicare (pentru manipularea cu macaraua).
Are rol dublu: de a limita nivelul de zgomot al motorului in functionare si de protectie la factorii de mediu.
Dotat cu panouri fonoabsorbante ignifuge care au si rol de protectie la foc. Aceste panouri functioneaza ca si capcane fonice si separatoare termice, avand si rolul de a canaliza aerul rece pentru racirea grupului, impiedicand amestecarea acestuia cu aerul incalzit de motor
Prevazuta cu usi pentru vizitare si acces la motor si la partea de comanda.
Nivelul de insonorizare standard este de 70 db(A) la 7 metri.
Panoul automat de comanda si control:
Se foloseste atunci cand grupul se utilizeaza in cazul caderii de tensiune de la retea ca sursa de energie de rezerva (mod stand-by).
Softul modulului de control asigura urmarirea parametrilor retelei principale de alimentare (tensiune, frecventa).
In momentul in care acesti parametri nu se incadreaza in limitele prestabilite sau cand reteaua cade in totalitate, modulul comanda pornirea grupului, decuplarea sarcinii de la retea si cuplarea acesteia la grupul electrogen.
Cand tensiunea de la retea revine si este in parametrii prestabiliti, modulul asigura deconectarea sarcinii de la grup si reconectarea ei la retea dupa care opreste grupul.
Cuplarea sarcinii la retea sau la grup este asigurata (la comanda modulului de control) prin intermediul automatului de transfer sarcina (AAR) care este format din doi contactori cu interblocare electrica si mecanica (in scop de siguranta).
Terminologie:
Putere continua - Este puterea maxima diponibila pe durata unei secvente de variatie a puterii de la 65% la 80%. Este permisa o supraincarcare de 10% pentru maxim o ora la 12 ore interval, cu exceptia cazului cand in caracteristicile motorului indica altceva. Mai este denumita putere prime, putere PRP (prime rated power), putere nominala.
Putere maxima - Este puterea maxima a grupului electrogen, pe care acesta este capabil sa o livreze in mod limitat pana la maxim 500 ore anual din care maxim 300 de ore continuu, intre intervale de intretinere. Aceasta putere nu poate fi depasita. Mai este denumita putere stand-by, putere LTP (limited time power).
AAR - Acromin pentru Anclansare Automata a Retelei. Mai este denumit Automat de Transfer Sarcina (ATS).

Comentarii (0)

Nu există încă comentarii.