Top of the page

Întrebări frecvente

Bine ai venit pe site-ul Promelek.ro!
Platforma noastră de comenzi este destinată firmelor partenere, iar prețurile și disponibilitatea produselor devin accesibile doar după autentificare.
Mai jos găsiți răspunsuri pentru cele mai frecvente întrebări primite.
Pentru alte detalii și întrebări ne puteți contacta completând un formular de contact.

Cum îmi pot crea cont de utilizator pe platforma Promelek.ro?

Fiind o platformă B2B, pe Promelek.ro nu îți poți crea singur un cont de utilizator. Conturile sunt create de noi strict pentru partenerii noștri (persoane juridice), după ce datele firmei lor au fost introduse în sistemul nostru.
Pentru crearea unui cont de utilizator, te rugăm să completezi acest formular de contact, iar colegii noștri te vor contacta în cel mai scurt timp posibil.

Cum pot vedea prețurile și disponibilitatea produselor?

Prețurile și disponibilitatea produselor devin vizibile doar după autentificarea cu user-ul și parola personală.

Cum comand?

Poți lansa o comandă pe Promelek.ro doar dacă ai cont de utilizator și te autentifici. După ce ai intrat în contul tău, pe fiecare pagină de produs devine vizibil un buton Adaugă în coș, împreună cu prețul și disponibilitatea produsului respectiv. Produsele dorite pot fi selectate și adăugate în coș intrând pe rând pe fiecare pagină de produs și folosirea butonului Adaugă în coș, sau - dacă ai o listă lungă de produse - poți folosi opțiunea de Comandă rapidă.

Cum folosesc opțiunea de Comandă rapidă?

Pentru a folosi opțiunea de Comandă rapidă, descarcă șablonul CSV (un fel de tabel excel) și completezi în el codurile de produs și cantitățile dorite, după care îl adaugi în secțiunea Încărcare fișier CSV din secțiunea Comandă rapidă.

Ce se întâmplă după lansarea comenzii?

După lansarea unei comenzi vei primi un email automat de confirmare, cu recapitularea acesteia. Comanda va fi procesată în cel mai scurt timp posibil, după care vei primi un email de confirmare a cantităților livrabile din stoc, împreună cu data de livrare a acestora, respectiv un termen estimat pentru produsele care în momentul respectiv nu sunt disponibile.

Cum pot urmări statusul comenzii lansate?

După procesarea comenzii vei putea urmări statusul acesteia în meniul Contul meu, secțiunea Comenzile mele.

Cum se calculează data estimată de livrare?

Data estimată de livrare se calculează pe baza termenului de livrare standard al fiecărui furnizor, folosind formula de mai jos:
Data de livrare estimată  = Data curentă + Termenul de livrare standard al furnizorului
De exemplu: dacă data curentă este 19 septembrie, iar perioada de livrare standard a furnizorului produsului respectiv este de 3 zile, data estimată de livrare afișată pe pagina produsului este 22 septembrie.
Astfel, data estimată de livrare afișată pe pagina unui produs este mai mult o estimare teoretică, care arată aproximativ în cât timp putem să achiziționăm de la furnizorul nostru produsul respectiv.
O dată de livrare concretă pe care ne-o putem asuma puteți obține prin lansarea concretă a unei comenzi sau a unei cereri de comandă.
Dacă mai sus nu ai găsit răspuns pentru întrebarea ta, ne poți contacta completând acest formular de contact și îți răspundem în cel mai scurt timp posibil.